تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

وقتی دبیرکل فدراسیون جهانی را گمراه می‌کنند|عضویت در بیکارترین شورای برون مرزی!

  • کد خبر: ۵۶۷۳۰
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
وقتی دبیرکل فدراسیون جهانی را گمراه می‌کنند|عضویت در بیکارترین شورای برون مرزی!
ای کاش فدراسیون بسکتبال همانطور که نامه دبیر کل فدراسیون جهانی را منتشر کرد نامه ای که برای فیبا ارسال کرده است را هم منتشر می کرد!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، فدراسیون بسکتبال در اقدامی بی‌سابقه عضویت رامین احمدی طباطبایی رئیس این فدراسیون در شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ایران را به اطلاع مسئولین فدراسیون جهانی رساند.
دبیرکل فدراسیون جهانی هم عضویت در شورای برون مرزی را «عضویت در وزارت ورزش و شورای جوانان کشور» تلقی کرده و به طباطبایی تبریک گفته است. فدراسیون بسکتبال نامۀ دبیرکل را روی سایت این فدراسیون گذاشته، اما نامه‌ای را که برای فیبا ارسال کرده است را نه! در صورتی که باید نامۀ خودش را هم قرار می‌داد تا ببینیم چه نوع مکاتبه‌ای با فدراسیون جهانی داشته که منجر به اشتباه انداختن دبیرکل و اعلام تبریک غیرمعمولی از جانب وی شده است.

در متن نامۀ دبیرکل جهانی بسکتبال آمده است:
on your recent election as a member of the ministry of sport and youth council of your country
ترجمه اصلی این قسمت از متن دبیرکل جهانی بسکتبال:
«در مورد انتخاب اخیر شما به عنوان عضوی از وزارت ورزش و شورای جوانان کشور شما...»
ترجمه فدراسیون:
«برای انتخاب به عنوان عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ایران...»
این در حالی است که طباطبایی به عنوان کارمند وزارت ورزش و جوانان، سالهاست عضوی از این وزارتخانه است، اما به دلیل ناآشنایی دبیرکل جهانی با چارت سازمانی در ورزش ایران، در واقع با نامه‌ای که از ایران به فیبا رفت، به نوعی گمراه شده اند.
 
 
وقتی دبیرکل فدراسیون جهانی را گمراه می‌کنند|عضویت در بیکارترین شورای برون مرزی!
 
شورای برون مرزی چیست؟
برخی اعضای شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان توسط وزیر انتخاب می‌شوند و معمولاً از بین اطرافیان همین وزارتخانه هستند. مثل محمدرضا داورزنی معاون سابق توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس کنونی فدراسیون والیبال که به‌عنوان نایب رئیس انتخاب شد یا سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل سابق دفتر امورمشترک فدراسیون‌ها که به‌عنوان دبیر و عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان منصوب شده بود.
این تبلیغاتی که بنگاه اقتصادی طباطبایی به راه انداخته هیچ تأثیری به حال بسکتبال ندارد و در راستای تبلیغات وی همچون برگزاری مراسم یادبود، ملاقات با نمایندگان مجلس یا سفرای برخی کشور‌ها قرار می‌گیرد که در سه سال گذشته انواع و اقسام آن‌ها را برای لاپوشانی شکست‌های بزرگ بسکتبال، سقوط و ورشکستگی این ورزش شاهد بودیم.
طباطبایی به عضویت در شورایی می‌نازد و برای خودش تبلیغ می‌کند که ظرف یک سال گذشته به دلیل کرونا بیکارترین شورا بوده است، چون اصلاً سفر برون مرزی نداشتیم. امثال ژاله فرامرزیان، عبدالحمید احمدی، فریبا محمدیان، محمدجواد عباباف، مازیار ناظمی، ماندانا رسولی، شاهرخ شهنازی و ... همه از دوروبری‌های وزارت ورزش و کارمندان و ... عضو این شورا بودند.
کار این شورا سیاست‌گذاری، تصمیم سازی و نظارت بر روند فعالیت‌های برون مرزی کشور در راستای ساماندهی اعزام نمایندگان ورزشی به رویداد‌های ورزشی و میزبانی رویداد‌ها همینطور حمایت از کرسی‌های ورزشی است.
سال ۹۹ با وجود کرونا مسافرتی نداشتیم امسال هم این شورا در راستای «نون به هم قرض دادن» دوباره اعضای جدید را معرفی کرد. با اوجگیری جدید پاندومی کرونا که برگزاری المپیک توکیو را دوباره تحت‌الشعاع قرار داده، شورای برون مرزی تا اطلاع ثانوی بیکارترین شوراست هر چند در صورت برگزاری این بازی‌ها هم کار شورا فقط موافقت با سفر‌های تدارکاتی تیم‌های ملی است و کاری راحت‌تر و مشخص‌تر از این برای اعضای آن باقی نمی‌ماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->